Praktische informatie

Op deze pagina vind je de praktische info over Healthy Fest Weekend 2020.
Voor veelgestelde vragen, klik op de button hieronder:

NIEUW! DAGTICKETS!

Dit jaar is ons jubileumjaar – en dat moet natuurlijk gevierd worden! Daarom bieden wij voor het eerst in de geschiedenis dagtickets aan voor de zaterdag en zondag!

Een dagticket kost €90,- per stuk (excl. €4,95 servicekosten) en geeft je toegang op die dag van 08.00 tot 00.00.

Let op: dit aantal tickets is gelimiteerd (op=op), dus wees er snel bij en scoor je ticket via de knop hieronder!

Aanmelden nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven en niks missen over Healthy Fest Weekend, schrijf je dan in voor de nieuwsbrief.

Contact

Wil je partner worden van Healthy Fest Weekend en jouw product onder de aandacht brengen bij jouw potentiële doelgroep? Er zijn diverse mogelijkheden, van een stand op onze Healthy Fest Market, tot deelname in de mediacampagne van RTL. Stuur een mail naar info@healthyfestweekend.nl voor de mogelijkheden.

Lijkt het je leuk om een bijdrage te leveren aan Healthy Fest Weekend als vrijwillige crew-member? Meld je dan aan door een mail te sturen naar: crew@healthyfestweekend.nl.

Wij proberen je mail zo snel mogelijk te beantwoorden!

Locatie en route

Adres:
De Eemhof
Slingerweg 1
3896 LD Zeewolde

Parkeren
Kom je met de auto? Je kunt deze gratis parkeren op het daarvoor bestemde Healthy Fest parkeerterrein. Maar omwille van het milieu en de beperkte parkeergelegenheid adviseren we om zoveel mogelijk met je Healthy Fest friends te carpoolen. Is bovendien ook veel gezelliger ;-)!

Openbaar vervoer
Center Parcs de Eemhof is met openbaar vervoer bereikbaar met buslijn 160 vanaf de treinstations Almere CS naar Zeewolde en vice versa. Reizen met de OV-chipkaart is het voordeligst. Een ticket kopen kan ook via ervaarhetov.nl of koop vooraf een e-ticket. Let op: in de bus zelf worden geen kaarten verkocht.

Raadpleeg www.9292.nl voor meer informatie betreft het OV.

Winacties via Social Media

Houd onze social-mediakanalen in de gaten om op de hoogte te blijven van al het Healthy Fest Weekend nieuws, én leuke winacties! Je kunt ons vinden op Facebook en Instagram.

Onze Partners

Veel gestelde vragen
Healthy Fest weekend 2020

Healthy Fest Weekend 2020 vindt plaats op 12, 13 en 14 juni 2020.

Tickets zullen online verkrijgbaar zijn vanaf 10 januari 10:00 uur. Early bird ticket verkoop begint op 6 januari om 18:00 uur, schrijf je in om een unieke code te ontvangen!

Center Parcs De Eemhof, Slingerweg 1, 3896 LD Zeewolde

Healthy Fest Weekend is een inspirerend en uitdagend festivalweekend waarin je op een leuke en verantwoorde manier bezig bent met sport, mind, food en je vrienden. Een line-up van drie dagen lang: professionele trainers, de nieuwste workouts, energizing ontspanning én natuurlijk gezond én lekker eten waarbij er genoeg tijd is om te relaxen, een biertje of wijntje te drinken bij ondergaande zon en bij te praten met je vrienden! Je komt met meer energie thuis dan dat je bent gekomen. Kortom; een echte break for your mind and boost for your body.

Healthy Fest Weekend bestaat dit jaar 5 jaar, Omdat Healthy Fest Weekend elkaar jaar snel uitverkocht is, introduceren we dit jaar dagtickts op zaterdag en zondag. Schrijf je in op de HOME pagina van deze website want de dagtickets gaan wat later in de verkoop.

Dat kan! Wil jij graag naar Healthy Fest Weekend, maar zijn jouw vrienden niet zo sportief? Geen zorgen! Wij krijgen veel berichten van sportievelingen die graag naar Healthy Fest Weekend willen komen maar alleen zijn. Boeken kan vanaf 2 personen, dus team up & boek jullie kamer in een van de shared cottages! Op onze Facebook pagina brengen we jullie bij elkaar en vind jij binnen ‘no time’ een cottagemaatje. Plaats een oproep, maak kennis met anderen & boek samen een Healthy Fest huisje! Daarnaast hebben we dit jaar dagtickets voor zowel de zaterdag als de zondag: deze geven je toegang tot het Healthy Fest terrein van 08:00-00:00 en zijn individueel te bestellen!

Nee, je hoeft geen ervaren sporter zijn, je bepaalt zelf hoe ver je wilt gaan. Healthy Fest Weekend biedt een zeer gevarieerd programma aan, waarbij je zelf het aantal work-outs kunt bepalen en jouw persoonlijke programma dus zo zwaar of licht mogelijk kan invullen.

Vanaf € 249,- per persoon. Voor enkele programmaonderdelen wordt een extra financiële bijdrage gevraagd, denk hierbij aan unieke en exclusieve workshops, work-outs of upgrades voor je cottage. Uiteraard wordt dit vooraf duidelijk vermeld bij het betreffende programmaonderdeel en kun je zelf bepalen of je hieraan wilt deelnemen of niet.

Op deze website onder het kopje “Programma 2020” kan je, in de aanloop naar het festival de diverse programmaonderdelen vinden. We vullen de programmering regelmatig aan, dus schrijf je in voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte!

Nee, je vindt op Healthy Fest Weekend een ruim aanbod aan gezond eten en je kunt je opgeven voor The Healthy Breakfast Club op zaterdag en zondag ochtend. Daarnaast is er op de Eemhof een supermarkt en kun je gebruik maken van de restaurants op het park.

Dat mag zeker! Op onze Facebook pagina kunnen sportievelingen die op zoek zijn naar een plekje in een cottage zich aanmelden. Op deze pagina kun je een oproep plaatsen en vind je binnen ‘no time’ een cottagemaatje!

Stond jouw vraag er niet tussen of wil je nog extra informatie? Stuur dan een mailtje naar: info@healthyfestweekend.nl

Boek nu je dagticket(s)

Healthy Fest bestaat 5 jaar!
Om dat te vieren, zijn er voor het eerst in de geschiedenis een beperkt aantal dagtickets beschikbaar.
Je kunt deze bestellen voor zaterdag 13 juni en/of zondag 14 juni.

Van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat kun je meedoen aan alle programma-onderdelen van Healthy Fest.

Het eerste deel van het programma wordt volgende maand op deze website bekend gemaakt. Klik hier voor een impressie van het programma van vorig jaar.


Algemene voorwaarden Healthy Fest weekend 2020

1.Toepasselijkheid

  • 1.1 Deze algemene voorwaarden toegangsbewijzen evenementen FJUZE (Algemene Voorwaarden) zijn van toepassing op iedere aanbieding en iedere overeenkomst die tot stand komt tussen Fjuze B.V. (FJUZE) en degene die een toegangsbewijs ter zake een door FJUZE georganiseerd evenement bestelt of koopt (Klant). Deze Algemene Voorwaarden gelden ook indien deze overeenkomsten tot stand komen via een door FJUZE voor het betreffende evenement ingeschakeld officiële (voor)verkooporganisatie (Verkoopadres).
  • 1.2 Onder evenement wordt in deze Algemene Voorwaarden verstaan: (muziek)-uitvoeringen, opnames van (live) televisieprogramma’s, andersoortige manifestaties en evenementen in de ruimste zin des woords.
  • 1.3 Onder plaats waar het evenement wordt gehouden, wordt in deze Algemene Voorwaarden verstaan de feitelijke plaats van het evenement evenals alle terreinen, ruimten, velden etc. eromheen, die deel uitmaken van het complex, waarbinnen het evenement plaatsvindt.
  • 1.4 De toepasselijkheid van eventuele algemene voorwaarden van de Klant wordt uitdrukkelijk van de hand gewezen.

2.Totstandkoming van de overeenkomst/toegangsbewijzen

  • 2.1 De overeenkomst inzake het bezoeken van een evenement tussen FJUZE en de Klant komt tot stand op het moment dat de Klant een toegangsbewijs voor het evenement bij FJUZE dan wel een door FJUZE ingeschakeld Verkoopadres bestelt of koopt.
  • 2.2 Een toegangsbewijs kan bestaan uit een door of vanwege FJUZE verstrekt document of een barcode. De barcode is een unieke code.
  • 2.3 Het toegangsbewijs wordt eenmalig verstrekt en geeft toegang aan één persoon.
  • 2.4 De toegangsbewijzen zijn en blijven eigendom van FJUZE. Het toegangsbewijs geeft de houder recht op bijwonen van het evenement. Alleen de houder van het toegangsbewijs dat als eerste wordt gescand bij aanvang van het evenement of die het toegangsbewijs als eerste toont bij aanvang van het evenement krijgt toegang tot het evenement. FJUZE mag ervan uitgaan dat de houder van dit toegangsbewijs ook de rechthebbende daarop is (de Klant is). FJUZE is niet gehouden ten aanzien van geldige toegangsbewijzen nadere controle te verrichten. De Klant dient er zelf voor zorg te dragen dat hij de houder wordt en blijft van het door FJUZE dan wel een door FJUZE ingeschakeld Verkoopadres verstrekt toegangsbewijs.
  • 2.5 Vanaf het moment dat het toegangsbewijs aan de Klant ter beschikking is gesteld, rust derhalve op de Klant het risico van verlies, diefstal, beschadiging of misbruik van het toegangsbewijs.
  • 2.6 Alleen aanschaf bij de door FJUZE ingeschakelde Verkoopadressen of bij FJUZE zelf garandeert de geldigheid van het toegangsbewijs. De bewijslast dienaangaande rust op de Klant.
  • 2.7 Het toegangsbewijs dat bestaat uit een barcode wordt via elektronische communicatie (e-mail) aan de Klant verstrekt. Indien de Klant ervoor heeft gekozen het toegangsbewijs op deze wijze te ontvangen dient de Klant ervoor zorg te dragen dat dit toegangsbewijs via elektronische communicatie (e-mail) kan worden verstrekt en dat deze op een veilige wijze kan worden verstrekt. FJUZE kan noch de vertrouwelijkheid van het verstrekte toegangsbewijs noch de ontvangst van het toegangsbewijs garanderen.
  • 2.8 Het toegangsbewijs kan niet worden geruild of ter restitutie worden aangeboden.

3.Verbod doorverkoop

  • 3.1 De Klant is gehouden om het toegangsbewijs voor een evenement voor zichzelf te houden en derhalve niet op enigerlei wijze aan derden door te verkopen of in het kader van commerciële doeleinden te verstrekken.
  • 3.2 De Klant is jegens FJUZE gehouden om op geen enkele wijze reclame of enige (andere) vorm van publiciteit te maken in verband met het evenement en ieder onderdeel daarvan.
  • 3.3 De Klant die zijn toegangsbewijs om niet en niet in het kader van commerciële doeleinden aan derden ter beschikking stelt is verplicht om de aan hem als klant opgelegde verplichtingen zoals verwoord in voorgaande leden van dit artikel ook op te leggen aan degene aan wie hij het toegangsbewijs ter beschikking stelt en staat er jegens FJUZE voor in dat deze perso(o)n(en) deze verplichtingen nakomen.

4.Verplichtingen van de klant

  • 4.1 De Klant is verplicht indien daarom verzocht wordt mee te werken aan fouillering bij bezoek van het evenement.
  • 4.2 De Klant dient in het bezit te zijn van een geldig en onbeschadigd toegangsbewijs zowel vóór aanvang als tijdens het evenement en zolang hij zich op de plaats waar het evenement wordt gehouden bevindt. Hij is verplicht om op verzoek van de exploitant van de plaats waar het evenement wordt gehouden, het ordepersoneel en andere bevoegden, zijn toegangsbewijs te tonen.
  • 4.3 De Klant is verplicht om op eerste verzoek, zowel tijdens het bezoek van evenement als bij bestellen van het toegangsbewijs, zich te identificeren om FJUZE onder meer in staat te stellen te voldoen aan haar wettelijke verplichtingen in het kader van evenementen, waaronder de verplichting van het niet verstrekken van alcohol aan bij wet en regelgeving aangewezen personen.
  • 4.4 Het is verboden professionele foto-, film- en andere opnameapparatuur mee te nemen naar de plaats waar het evenement plaatsvindt, op straffe van inbeslagname voor de duur van het evenement.
  • 4.5 Het is verboden glaswerk, plastic flessen, blik, vuurwerk, (vuur)- wapens en/of gevaarlijke voorwerpen en/of alcoholhoudende dranken mee te brengen naar de plaats waar het evenement plaatsvindt, op straffe van inbeslagname van deze zaken.
  • 4.6 Registratie van het evenement in welke vorm dan ook, waaronder begrepen professioneel fotograferen, filmen en het maken van (andere) geluids-, en/of beeldopnamen, is verboden, alsook nadruk van en/of overname uit het programma (-boekje), posters en andere drukwerken. Alle zodanige registraties zullen in beslag worden genomen en zonder meer worden vernietigd.
  • 4.7 Indien de Klant na het betreden van de plaats waar het evenement plaatsvindt, deze plaats verlaat, verliest het toegangsbewijs zijn geldigheid.
  • 4.8 De Kant is verplicht zich te houden aan de voorschriften en/of aanwijzingen van FJUZE, de exploitanten van de plaats waar het evenement wordt gehouden, het ordepersoneel, de brandweer en andere bevoegden. In dat kader beseft de Klant zich dat tevens aanvullende voorwaarden of regelementen van de exploitant van de plaats waar van het evenement wordt gehouden van toepassing kunnen zijn (denk aan gebruik garderobe, kluisjes of consumptiemunten).

5.Rechten van FJUZE

  • 5.1 Bij overtreding door de Klant van (één of meer van) de bepalingen zoals genoemd in de in de artikelen 3 en 4 van deze Algemene Voorwaarden is FJUZE gerechtigd de klant de (verdere) toegang tot het evenement te weigeren zonder dat de klant recht heeft op restitutie van het bedrag dat hij voor het toegangsbewijs (waaronder begrepen servicekosten) aan FJUZE al dan niet via een Verkoopadres, heeft voldaan.
  • 5.2 FJUZE behoudt zich het recht voor de klant de (verdere) toegang tot het evenement te ontzeggen of van de plaats waar het evenement plaatsvindt te verwijderen indien FJUZE dit redelijkerwijs nodig acht ter handhaving van de rust en orde tijdens het evenement.
  • 5.3 Indien aannemelijk is dat er sprake is van een vervalsing van het toegangsbewijs is FJUZE gerechtigd de houder van dit toegangsbewijs de (verdere) toegang tot het evenement te weigeren, zonder dat de klant c.q. deze houder aanspraak kan maken op schadevergoeding ten aanzien van enige schade die hij hierdoor lijdt.
  • 5.4 FJUZE behoudt zich het recht voor een toegangsbewijs te annuleren, in geval van (maar niet gelimiteerd tot): (i) verdenking van wederverkoop door de Klant of gelieerdheid van de Klant aan een wederverkoper, (ii) verdenking van doorgeven van een pre-sale code aan derden door de Klant, (iii) verdenking dat de Klant meer dan het maximaal toegestaan aantal toegangsbewijzen bestelt.
  • 5.5 FJUZE is gerechtigd beeld- en/of geluidsopnames (Opnames) van het evenement te (laten) maken. Door het bezoeken van het evenement stemt de Klant er onherroepelijk en onvoorwaardelijk mee in dat mogelijke Opnames van hem worden gemaakt. Voor zover noodzakelijk, geeft de Klant FJUZE – thans bij voorbaat – onvoorwaardelijke toestemming om de Opnames wereldwijd en onbeperkt te gebruiken en te exploiteren in de ruimste zin deze woords. Klanten die in de Opnames voorkomen kunnen geen aanspraak maken op enige vergoeding.

6.Overmacht

  • 6.1 Ingeval van overmacht in de ruimste zin des woords, waaronder in dit verband mede begrepen ziekte en/of afzegging van de artiest(en), stakingen, brand, slechte weersomstandigheden et cetera, heeft FJUZE het recht naar eigen inzicht het evenement te verschuiven naar een andere datum, het evenement te verplaatsen naar een andere locatie of het evenement te annuleren. Het is de eigen verantwoordelijkheid van de Klant om na te gaan of een evenement is afgelast of verschoven en wat de nieuwe tijd en/of locatie zal zijn. Hoewel FJUZE zal proberen de Klant hiervan zo tijdig mogelijk op de hoogte te stellen middels digitale communicatie, media en social media, kan FJUZE niet garanderen dat de Klant van de afgelasting op de hoogte gebracht zal worden vóór de datum van het evenement. Klant is verantwoordelijk voor het opgeven van de juiste contactgegevens bij het bestellen van het toegangsbewijs. FJUZE is niet gehouden tot vergoeding van kosten die de Klant in dit kader heeft gemaakt.
  • 6.2 Indien het evenement als gevolg van of in verband met overmacht door FJUZE wordt geannuleerd, zal FJUZE uitsluitend verplicht zijn de vergoeding die de Klant voor het toegangsbewijs aan FJUZE, al dan niet via een Verkoopadres, heeft voldaan te restitueren. Restitutie vindt uiterlijk binnen twaalf weken na de geannuleerde datum plaats bij een Verkoopadres, na overhandiging door de Klant aan dit Verkoopadres van een geldig en onbeschadigd toegangsbewijs voor het (geannuleerde) evenement. Servicekosten of overige schade zullen niet worden vergoed. Evenmin kan de Klant aanspraak maken op (vervangende) toegang tot een ander evenement. Er vindt geen restitutie plaats ten aanzien van zogenaamde 0-euro tickets (vrijkaarten).
  • 6.3 Indien het evenement als gevolg van of in verband met overmacht door FJUZE wordt verschoven naar een andere datum blijft het toegangsbewijs geldig voor de nieuwe datum waarop het evenement zal plaatsvinden. Mocht de Klant het evenement op de nieuwe datum niet kunnen of willen bezoeken dan is hij gerechtigd zijn toegangsbewijs in te leveren bij een Verkoopadres tegen restitutie van de vergoeding die de Klant voor dit toegangsbewijs aan FJUZE, al dan niet via een Verkoopadres, heeft voldaan. Deze restitutie zal alleen plaatsvinden indien de Klant tijdig een geldig en onbeschadigd toegangsbewijs aan het Verkoopadres overlegt. Indien het evenement verplaatst is naar een latere datum kan de Klant geen aanspraak maken op restitutie van de voornoemde vergoeding als hij het betreffende toegangsbewijs niet heeft ingeleverd bij het Verkoopadres binnen vier weken na de verplaatste (nieuwe) datum waarop het evenement plaatsvindt. Indien het evenement is verplaatst naar een eerdere datum dan vermeld op het toegangsbewijs vervalt het recht van de klant op teruggave van de vergoeding als hij zijn toegangsbewijs niet binnen vier weken na de (oude) datum zoals vermeld op het toegangsbewijs, inlevert bij een Verkoopadres. Servicekosten of overige schade zullen nimmer worden vergoed. Er vindt geen restitutie plaats ten aanzien van zogenaamde 0-euro tickets (vrijkaarten). Ook kan de klant geen aanspraak maken op (vervangende) toegang tot een ander evenement.
  • 6.4 Indien het evenement op dezelfde datum als gevolg van of in verband met overmacht door FJUZE wordt verplaatst naar een andere locatie blijft het toegangsbewijs geldig voor de vervangende locatie waarop het evenement zal plaatsvinden. Er vindt geen restitutie plaats. FJUZE is verplicht de locatiewijziging tijdig te maken, zowel op de oorspronkelijke evenementlocatie als in de regionale media en voor zover bekend via sms en e-mail.

7.Aansprakelijkheid FJUZE

  • 7.1 FJUZE is alleen aansprakelijk voor directe schade die de Klant lijdt en die het rechtstreeks en uitsluitend gevolg is van een aan FJUZE toe te rekenen tekortkoming. Voor vergoeding komt echter alleen in aanmerking die schade waartegen FJUZE is verzekerd en maximaal tot het bedrag dat door de verzekeraar wordt uitgekeerd onder de verzekering van FJUZE. Niet voor vergoeding in aanmerking komt:
    1. gevolgschade;
    2. immateriële schade; en
    3. schade veroorzaakt door opzet of bewuste roekeloosheid van hulppersonen van FJUZE.
  • 7.2 Het betreden van de plaats waar het evenement plaatsvindt en het bijwonen van het evenement, geschiedt door de Klant voor eigen risico, in die zin dat FJUZE geen enkele aansprakelijkheid aanvaardt voor schade ontstaan door genoemd betreden of bijwonen zoals bijv. gehoor-, gezichts- en andere lichamelijke stoornissen.
  • 7.3 FJUZE zal ernaar streven dat het programma van het evenement zoveel mogelijk volgens het aangekondigde tijdschema zal worden uitgevoerd. Zij is echter niet aansprakelijk voor afwijkingen daarin en voor de (eventuele) schade welke daardoor voor de klant en/of derden mocht ontstaan.
  • 7.4 FJUZE is voorts niet aansprakelijk voor de inhoud en de wijze van uitvoeren van het programma van het evenement, waaronder uitdrukkelijk begrepen de lengte van het programma.
  • 7.5 FJUZE is ook niet aansprakelijk voor schade van de Klant die is ontstaan door verlies of beschadiging van het toegangsbewijs.
  • 7.6 FJUZE aanvaardt op geen enkele wijze aansprakelijkheid voor de door de Klant bij derde partijen – anders dan de door FJUZE op haar website vermelde officiële Verkoopadressen – verkregen toegangsbewijzen. FJUZE kan evenmin de echtheid hiervan garanderen.

8.Slotbepalingen

  • 8.1 Op deze Algemene Voorwaarden en op iedere overeenkomst die tussen de Klant en FJUZE ontstaat is Nederlands recht van toepassing.
  • 8.2 Alle geschillen die mochten ontstaan naar aanleiding van de overeenkomst tussen FJUZE en de Klant of enige overeenkomst die daarvan het gevolg mocht zijn, zullen uitsluitend worden beslecht door de bevoegde rechter te Amsterdam.

Boek nu je weekendticket(s)

Beleef drie dagen vol sport, food, friends, feest en ontspanning.Boek een cottage voor jou en je vrienden en vriendinnen voor een heel weekend. Er is keuze uit verschillende cottages, vanaf 2 (shared) tot 8 personen. 

De weekendtickets gaan hard (al meer 70% uitverkocht),
ben je minimaal met 2 personen maar zit je cottage er niet (meer) bij?

Mail ons dan even met je verzoek dan kunnen wij proberen je wellicht te helpen en ben jij straks aanwezig bij het meest sportieve Festival van Nederland. info@healthyfestweekend.nl

Dit jaar hebben voor het eerst ook dagtickets. Boek ze via de onderstaande knop!

Privacy statement
van FJUZE

We verzamelen en gebruiken deze gegevens onder andere om onze websites en apps te verbeteren en deze nog beter aan te laten sluiten bij jouw persoonlijke voorkeuren. Zo kunnen we je content en advertenties aanbieden die beter passen bij jouw wensen.

We willen je zo goed mogelijk informeren over het gebruik van jouw persoonsgegevens. Hieronder kun je lezen welke informatie we verzamelen, hoe we dit doen en uiteraard hoe we ervoor zorgen dat jouw privacy wordt beschermd.

Op welke diensten van FJUZE is dit statement van toepassing?

Het privacy statement is van toepassing op de verwerking van persoonsgegevens door FJUZE B.V. en haar dochterondernemingen (hierna gezamenlijk te noemen: ‘HEALTHYFEST, ‘We‘ of ‘Wij‘). De verwerkingsverantwoordelijke voor de verwerking van de persoonsgegevens is FJUZE B.V.

Het privacy statement is van toepassing op alle diensten die wij aanbieden op internet waaronder Healthy Fest Weekend.

Welke definities gebruiken jullie en wat betekenen die?

Healthy Fest Account: hiermee registreer je je bij ons. Door het invoeren voor een gebruikersnaam en e-mailadres en wachtwoord krijg je toegang tot onze diensten.

Apparaten: de apparaten, zoals PCs, tablets, laptops en smartphones, die je gebruikt om toegang te krijgen tot onze diensten.

Diensten: de dienstverlening die wij op internet, op onze domeinen en via apps aanbieden aan gebruikers, al dan niet tegen betaling, zowel via het Healthy Fest Account als via ongeregistreerd website-bezoek of via app-gebruik.

Domeinen: de (tv)apps, websites en platforms waarop we onze diensten aanbieden, zoals healthyfestweekend.nl en healthyfest.nl.

Gebruiker: dit ben jij, als de natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf en die diensten afneemt van FJUZE.

Persoonsgegevens: alle gegevens waarmee een persoon (direct of indirect) te herleiden is, zoals een e-mailadres, telefoonnummer, naam, adres, rekeningnummer, IP-adres, device identifier (zoals ADid’s of IDFA’s) of andere online identifiers, leeftijd, geslacht, psychische, economische, sociale of culturele omstandigheden, locatie, surfgedrag, kijkgedrag etc., of een combinatie van deze gegevens.

FJUZE: de besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid, FJUZE B.V., statutair gevestigd aan de Anthony Fokkerweg 21 te Amsterdam en alle aan haar gelieerde ondernemingen.

Hoe en wanneer verzamelt FJUZE persoonsgegevens?

  • Direct via de gebruiker
  • Door het gebruik van onze diensten
  • Persoonsgegevens verkregen van derden

Wat zijn cookies?

Cookies en soortgelijke technieken, zoals scripts, zijn kleine bestandjes die vanuit onze domeinen kunnen worden geplaatst op de apparaten van de gebruiker. Op basis van cookies kun je bij een volgend bezoek worden herkend en kan informatie worden verzameld over jouw gebruik van onze domeinen.

Er zijn verschillende soorten cookies. In sommige gevallen worden cookies automatisch verwijderd als je je browser afsluit. In andere gevallen blijven deze cookies langer bewaard en kunnen die ook bij een volgend gebruik van de diensten worden uitgelezen.

De verwerking van persoonsgegevens met behulp van cookies gebeurt altijd conform de bepalingen van dit privacy statement.

Waarvoor verzamelt FJUZE persoonsgegevens?

We verzamelen en verwerken persoonsgegevens voor verschillende doeleinden, die allemaal gerelateerd zijn aan het leveren van onze diensten waaronder:
Om onze diensten aan te kunnen bieden
Om nieuwsbrieven en acties te kunnen toezenden

Voor marktonderzoek

Om profielen en doelgroepen op te stellen

Het tegengaan van misbruik

Om onze diensten te verbeteren en algemene trends te identificeren

Voor de naleving van wet- en regelgeving

Met wie deelt FJUZE gegevens?

FJUZE deelt met niemand de door haar verworven gegevens.

Op basis van welke grondslag verwerkt FJUZE persoonsgegevens?

We zullen alleen persoonsgegevens verwerken als dit op grond van de wet is toegestaan, waaronder:
Om de overeenkomst met jou, de gebruiker, te kunnen uitvoeren

Als er een wettelijke verplichting is

Als er een gerechtvaardigd belang is voor ons of voor jou

Als je hiervoor toestemming hebt gegeven

Hoe zit het met de beveiliging?

Voor alle gegevens die wij verzamelen en gebruiken geldt een strikt beveiligingsregime. Zo beveiligen wij onze systemen om datalekken te voorkomen en zullen wij gegevens altijd geanonimiseerd of gepseudonimiseerd verwerken indien mogelijk. Verder wordt een retentiebeleid gehanteerd op basis waarvan gegevens worden verwijderd als deze niet meer noodzakelijk zijn.

Het kan zo zijn dat via onze diensten links naar websites van derden worden gedeeld. Wij hebben geen invloed op het verwerken van persoonsgegevens door deze websites en derden en hiervoor zijn wij niet aansprakelijk. We raden het aan om altijd het privacy statement van deze websites te lezen.

Wat zijn jouw rechten?

Als jouw gegevens door ons worden verwerkt, heb je een aantal rechten waar je altijd (kosteloos) op kunt terugvallen, zoals:
Inzicht in de over jou verzamelde persoonsgegevens

Bezwaar maken

Toestemming intrekken

Toezichthoudende autoriteit

Waar kun je terecht voor meer informatie?

Mochten niet al jouw vragen worden beantwoord in dit privacy statement of heb je behoefte aan meer informatie? Dan kun je altijd contact opnemen met ons privacy team via info@healthyfestweekend.nl